środa, 6 sierpnia 2014

120

Witam Was serdecznie...
Dziś z małym przemyśleniem i prośbą. Nie do końca wiem jak prowadzić tego bloga, czy "na sucho" wrzucać tylko kartki czy kartki+opis użytych materiałów, a może kartka+opis materiałów+coś od siebie, przy czym nie zawsze wiem o czym pisać. Po drugie nie wiem czy zdjęcia kartek, które robię są ok, bo czasem jak patrze na kartkę na żywo to bardzo mi się podoba, a na zdjęciu jakoś niektóre są pozbawione uroku...
Jestem osobą otwartą, ale jakoś tak nie wiem o czym mógłby być taki post, hmmm... Proszę o podpowiedź ;p dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Natomiast moja dzisiejsza karteczka wygląda tak

 W kartce wykorzystałam błękitny papier z LEMINCRAFT nie zapomnij mnie
 
 pracę posyłam na wyzwania
Diabelski Młyn
kolorystyczne Mru
 oraz Kwiat Dolnośląski 
mapka
pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze

7 komentarzy:

  1. ależ te motylki wyglądają jak prawdziwe! cudowna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, pisz o czym tylko chcesz :) Trochę od siebie o czymś innym niż tworzenie, trochę o pracy i zdjęcia :) To co czujesz :)
    A kartka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń