sobota, 25 października 2014

167 jesienny spacer na wyzwanie w MK

Czuje się niczym indyk ;P myślałam, że zdążę jakoś w dzień dorzucić tego posta no i udało się jest co prawda jeszcze sobota, ale po22!! Kto by chciał myśleć o pisaniu, a jednak ;P...
 Dziś dzień na wysokich obrotach spotkanie babeczek z kujawsko pomorskiego u Izy (było dla mnie bardzo krótko, ale bardzo bardzo miło i fajnie) dostałam też PRZEMIŁY PREZENT od Ani szczegóły w następnym poście. 
Wracając do dzisiejszej karteczki, użyłam następujące materiały:
napis wszystkiego najlepszego z MK
gałązki znalezione na spacerze :)), motyl z tego zestawu, kwiatki miniróże, gaza, taśma, jutowa krateczka(?), zawieszka metalowa motyl, tusze (pomarańczowy i bladoróżowy), złote perełki w płynie oraz tekturkowy liść.

kartkę posyłam na wyzwanie
http://magicznakartka.blogspot.com/2014/10/jesienny-spacer-wyzwanie.html

uciekam ściskam Was i dziękuję za odwiedziny :)

5 komentarzy:

  1. Anonimowy26/10/14

    Fajnie wyszło. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesienna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciepłojesienna karteczka,
    zazdraszczam takich spotkań, super sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń