czwartek, 14 stycznia 2016

Kartka dla Dziadka

Hej
Moja kolejna propozycja dla dziadka jest bardzo podobna do tej karteczki, niemalże identyczna (juz chciałam pisać idealna ;P), różnią się tylko nieco. Mi obie się podobają, a która z tych dwóch jest Waszym faworytem ;)?





http://beescrapshop.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-styczniowe-9-january-challenge.html
http://itsjfun.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-11-dzien-babci-i-dziadka.html
 
http://www.altairart.pl/2016/01/wasze-prace-2016-rok.html
 
dziękuję za odwiedziny i komentarze
pozdrawiam i życzę miłego dnia

12 komentarzy:

  1. Świetna kartka- uwielbiam takie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo otagowana ;) Podoba mi się i przywodzi na myśl....herbatę :D Pewnie przez te kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na warstwowanie :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. :) W jakże dziadkowych kolorach ją stworzyłaś. :) Zapewne nie jednemu dziadziusiowi by się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Ja mam zawsze ogromny problem z męskimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda ta taśma :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie kolorystyka i kompozycja :)
    Dziękuję tez za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra :) fajnie wygląda ta mnogość tagów :) dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa kartka. Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  11. super dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń