środa, 2 marca 2016

Opinia urodzinowa

Witam serdecznie
Rzadko zdarza mi się pisać tego typu posty, 
właściwie piszę takowy pierwszy raz ;p, niemniej jednak okazja ku temu miła, więc... :). 
Dziewczyny z dt essy-floresy postanowiły zrobić taki prezent swojej szefowej :))...

http://essy-floresy.blogspot.co.uk/2016/02/prezent-dla-szefowej.html

Chciałabym się z Wami podzielić opinią na temat sklepu essy-floresy
Jest to wyjątkowe miejsce, bardzo lubię tam zaglądać. 
Różnorodność asortymentu oraz liczne promocje co ruch kuszą zaglądaczy. 
Jest to wyjątkowy sklep, który wychodzi na przeciw swoim klientom oferując wykonanie tekturek na zamówienie. 
Jednak wg mnie co wyróżnia TEN sklep to WSPANIAŁY blog, o tak wspaniały i jedyny w swoim rodzaju. To miejsce gdzie każdy komentarz jest czytany i zawsze na każdy komentarz jest odpowiedź. Rozmaite inspiracje oraz recenzje oraz podpowiedzi na blogu- super!

Kontakt ze sklepem jest rewelacyjny. Każde zakupy premiowane gratisami, a przesyłka niczym błyskawica dociera do zamawiającego :D.
Co więcej sklep bardzo chętnie udostępnia prace swoich klientów, 
[pamiętam jak pierwszy raz zobaczyłam mój świąteczny domek udostępniony nie tylko przez siebie, myślałam, że pęknę z radości :))).] 

Wiem, że i ta opinia na pewno zostanie przeczytana tym bardziej jest mi miło ją pisać :). Uważam, że w sklepie wszystko jest na tip top liczne promocje, zabawy to to co tygryski lubią najbardziej ;).  Przy okazji życze przemiłej właścicielce Lilce wszystkiego najlepszego z okazji 18 urodzin ;).

Swoją droga o essach nie da napisać się w kilku zdaniach, dużo fajnego się u Was dzieje!

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Staram się, i ja i dziewczyny z DT wyjść Waszym, tzn. klientów, potrzebom na przeciw. Cieszę się, że tak jesteśmy odbierani, że udaje się tworzyć miejsce do którego my same chętnie wracamy i staramy się, aby zainspirować jak najwięcej osób :) Dziękuję bardzo również za życzenia i liczę na dalszy kontakt i podsyłanie prac ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że zechciałaś wziąć udziałw zabawie na Essowym blogu i wystawiłaś zarówno sklepowi, jak i blogowi tak pozytywna opinię. Cieszymy się z każdej Twojej wizyty na blogu i mamy nadzieję, że w dalszym ciągu będziesz nas regularnie odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno, zwłaszcza, ze czerpie dużo inspiracji oraz wiedzy mi.in. nt produktów :))

      Usuń