czwartek, 3 listopada 2016

Liftuję

Hej

Dziś chciałabym zaprosić wszystkich na najnowsze wyzwanie, które ruszyło właśnie w Craft Style

Zajrzyjcie koniecznie na bloga, aby zobaczyć kto kogo liftuje i jakie prace są do zliftowania,
 aha i koniecznie dołączcie do zabawy :D zapraszam!!

 Oto mój lift pracy Elizaart


tak wygląda oryginalna praca

 kilka szczegółów



materiały

biały pokolorowany tuszem i mgiełką
http://swiatnamaste.blogspot.ie/2016/11/fan-papieru-czerpanego-listopad.html

Mam nadzieję, ze Eli spodoba się mój lift i, że Wam rownież przypadnie do gustu ;)


 Dziękuję z odwiedziny 
Pozdrawiam serdecznie

17 komentarzy:

  1. Magdo, świetnie zliftowana karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca Madziu :) Dla mnie tworzenie takich cudeniek to czarna magia dlatego tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ śliczna- zachwycająca :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca, te poinsecje są urzekające.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany lift, ale komu ja to mówię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka - widziała wyzwanie i już ukradłaś mi plan na lift :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo okazale wygląda
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna praca!!! Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca! Cudowne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały lift! Te kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca :) Bardzo udany lift :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny lift Madzia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pełna ekspresji kartka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby lift, a jakże dwie różne karteczki widzimy. :) Śliczna. Widzę, że świąteczne klimaty wciągnęły Cię na całego. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tjaaa...zliftuj Elizę...a kto mi te papierki tak poskręca? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lift lepszy od oryginału :-)

    OdpowiedzUsuń