niedziela, 2 lipca 2017

Truskawkowo

 Hej

Karteczka truskawkowa, mimo kilku warstw starałam się utrzymać delikatny casik...


Pamiętam jak byłam w ciąży z R. to zajadałam truskawki tonami, 
mimo, że wcześniej nie przepadałam za tym owocem :)...
 I chyba przesadziłam wtedy, 
bo z tego wszystkigo na całym brzuchu wyszło mi mega uczulenie :D,
[więc było mi jeszcze ciężej :D],
 ale jednak pokusa truskawek górowała nad zdrowym rozsądkiem... 




http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-lato-o-zapachu-truskawek.html
pozdrawiam truskawkowo ;)

8 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie , efekt fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne truskawkowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna :) Bardzo mi się podoba :) Soczysta praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och:)! cuuudowna:)!! a ja uwielbiam truskawki:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowita i urocza karteczka. A ja dziś zmiksowałam sobie truskaweczki z jogurtem naturalnym:)
    Ściskam, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, jsk mi brakuje "ton"truskawek. Jakoś nie najadłam się w tym roku. A R. lubi truskawki, czy ma uczulenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba lubi choc ilości które pochłania nie wykazują uczulenia 😄

      Usuń
  7. Kartka śliczna i apetyczna :-) Podoba mi się ten papier w serca.

    OdpowiedzUsuń